مامانی نی نی آ

گل پسرا

از کلاس خسته و کوفته رسیدم . اکثرا زحمت نگه داشتن نی نی آ توو اینجور مواقع با مامانی شونه . می دونستم تا برسم با یه خونه ی درهم و قیافه ی داغون مامانم روبرو می شم . آخه دیگه به این صحنه ها عادت دارم .

تا وارد خونه شدم دیدم بله !!!

من :

مامانی نی نی آ :

مامانم تعریف کرد :

مهیار زیادی شیطنت می کرد . بشگونش گرفتم . مهدی به طرفم حمله ور شد .

مهدی : داداش منو نزن

بعد از ساعتی مهدی داشت موهامو از پشت می کشید . دعواش کردم .

مهدی : پاشو برو خونتون ببینم

من :

اینم دستت درد نکنه ی بیچاره ست

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط مامان نی نی آ| |
 دانلود آهنگ - قیمت خودرو - قالب وبلاگ